Vragen


 

    • 1. Is de poster van mijn keuze op voorraad?

      Onder ieder artikel dat op onze website wordt aangeboden staat de actuele voorraad. Niet voorradige producten zijn altijd leverbaar binnen 2 weken.

    • 2. Wat is de levertijd van een artikel?

      Als een artikel voorradig is en vóór 17.00 wordt besteld kun je het de volgende dag in huis verwachten. Indien een artikel niet voorradig is bedraagt de levertijd +/- 2 weken na bestelling.

      Wanneer je meerdere artikelen in een keer bestelt wordt de levertijd van jouw hele bestelling gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

      Bij bestellingen van groter volume is het mogelijk om een deellevering aan te vragen. Je kunt hiervoor een mailtje sturen naar klantenservice@posters.nl.

    • 3. Wat zijn de verzendkosten?

      De verzendkosten bedragen: € 5,95 (incl.BTW) per bestelling, ongeacht het aantal bestelde artikelen. Verzending is gratis bij besteding vanaf €25.

    • 4. Hoe wordt een bestelling verstuurd en kan ik deze volgen?

      Onze bestellingen worden verstuurd in stevige kartonnen dozen. Wij werken nauw samen met onze vervoerder GLS. Op het moment dat je bestelling verzendklaar staat ontvang je een email van GLS. Deze email is voorzien van traceergegevens (track & trace). Klik op de link om je bestelling te volgen. Wanneer je inlogt op je account dan zie je dat je bestelling op “verzonden” staat.

    • 5. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

      Je kunt je bestelling op verschillende manieren afrekenen. Op dit moment bieden wij de volgende betaalmethodes aan: iDEAL, Credit Card (Visa, Mastercard, American Express), Paypal, Klarna. Klarna is niet mogelijk voor zakelijke klanten.

      Wanneer het niet lukt je bestelling af te rekenen dan verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 12.00 tot 21.00. Je kunt ons ook mailen op klantenservice@posters.nl. We streven ernaar je binnen 48 uur te antwoorden. 

    • 6. Hoe verloopt de bestelprocedure?

      Je kiest het gewenste artikel en klikt op de button 'bestellen' onder dit artikel. Dit artikel wordt dan in de winkelwagen gelegd. Op dezelfde manier kun je meerdere producten toevoegen. 
      Als je bestelling compleet is, klikt dan op 'afrekenen'.

      Aanmelden (stap 1):
      Als nieuwe klant verzoeken we je eenmalig te registreren. Bestaande klanten kunnen inloggen met hun geregistreerde emailadres en wachtwoord. 

      Uw gegevens & verzendwijze (stap 2):

      We hebben je naam en adres gegevens nodig om je bestelling te kunnen verzenden.

      Betalingsgegevens (stap 3):

      Kies je gewenste betaalmethode. 

      Controleer uw bestelling (stap 4):

      Je ziet een compleet overzicht van de door jou geselecteerde producten. Deze kun je nog eens rustig controleren en eventueel aanpassen. Als je vervolgens op de button ; order plaatsen' klikt, dan wordt je bestelling in ons systeem opgenomen en wordt je doorverwezen naar de betaalpagina. 

      Bevestiging 

      Nadat de betaling is voltooid krijg je een bevestigingsmail. Mocht je deze niet ontvangen, neem dan even contact op met de klantenservice.

    • 7. Wat moet ik doen bij een klacht? 

      Je kunt een e-mail sturen naar onze klantenservice. Omschrijf duidelijk de klacht en vermeld hierbij het ordernummer, je naam en adres. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 0541-200750.

      Een klachtenbrief kun je sturen naar:
      Posters.nl
      Eektestraat 2A
      7575 AP Oldenzaal

      Je krijgt binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging en antwoord over de afhandeling van je klacht.  

      Als je klacht niet naar tevredenheid is opgelost, kun je naar De Geschillencommissie stappen. Lees hier meer over een klacht indienen bij De Geschillencommissie. 

      Niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag of via http://www.sgc.nl.

      Tevens kan je jou klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform, dit Europees ODR Platfrom is te bereiken via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

    • 8. Retourneren van verzonden artikelen.

      U mag uw bestelling tot en met 14 dagen na ontvangst nog annuleren en de koopovereenkomst herroepen. Na herroeping heeft u vervolgens nog 14 dagen om de producten terug te sturen naar onderstaand retouradres.

      Posters.nl
      Afdeling retouren
      Eektestraat 2A
      7575 AP Oldenzaal

      Verpak het artikel in een stevige verpakking om beschadigingen te voorkomen.

      We stellen het op prijs als u de reden van retour op de pakbon schrijft. In plaats van de pakbon kunt u het modelformulier voor herroeping gebruiken dat u hier kunt downloaden.

      Als het artikel door ons onbeschadigd retour ontvangen is nemen wij binnen 2 werkdagen contact met u op. Terugbetalingen worden, zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping uitgevoerd.

      Bij terugbetaling van het product ontvangt u de volledige kosten terug. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor uw eigen rekening.

      U mag de producten beoordelen/gebruiken zoals dat in een winkel ook mogelijk is. Wanneer u de producten op een andere wijze gebruikt dan hiervoor beschreven is en er hierdoor beschadigingen aan het product ontstaan, dan bent u voor deze waardevermindering aansprakelijk.

      U kunt de koop van uw producten binnen 14 dagen ontbinden door een mail te sturen naar klantenservice@posters.nl waarin u aangeeft dat u de gekochte producten wil retourneren. U kunt ook gebruik maken van het modelformulier voor herroeping en dit ingevuld naar klantenservice@posters.nl mailen. U kunt hier het modelformulier downloaden.

      Producten die speciaal voor u op maat gemaakt worden zijn uitgesloten van het wettelijk herroepingsrecht. Dit zijn alle producten die u door Posters.nl op maat laat inlijsten. Dit zijn alle lijsten die u bestelt via de "inlijstmodule" waar u zelf de maat en uitvoering kiest van de lijsten, het glas en eventueel een passepartout. De inlijstmodule wordt geactiveerd via de knop bekijk ingelijst op de productpagina.


  • Algemene Voorwaarden Thuiswinkel

    Deze Algemene Voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg (CZ) van de Sociaal-Economische Raad en treden in werking per 1 juni 2014.

    Deze Algemene Voorwaarden zullen worden gebruikt door alle leden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie met uitzondering van financiële diensten als bedoeld in de Wet Financieel Toezicht en voor zover deze diensten onder toezicht staan van de Autoriteit Financiële Markten. Download hier de algemene voorwaarden.

  • Garantie en non-conformiteit

    Wij staan er voor in dat onze producten voldoen aan de overeenkomst, de in ons aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de koopovereenkomst bestaande wettelijke bepalingen en overheidsvoorschriften.” Indien dit niet het geval is, neem contact met ons op.

    Meer over garantie? Zie onze Algemene voorwaarden of download ze hier.